VARAUSEHDOT

VARAUS- & TILAUSEHDOT

RAVINTOLAVARAUSTEN TOIMITUSEHDOT:

Tarjoilu

Tilaisuuden ruoka- ja juomatarjoilun pyydämme sopimaan viimeistään

  • 1 viikkoa ennen tilaisuutta alle 10 henkilön tilaisuudet
  • 2 viikkoa ennen tilaisuutta 10 – 30 henkilön tilaisuudet
  • yli 30 henkilön tilaisuudet sopimuksen mukaan

Tarjoiluvalinnan pyydämme vahvistamaan seuraavin tiedoin

  • yksi yhtenäinen menuvalinta ruokavaliot huomioiden
  •   juomat
  • henkilömäärä
  • erityisruokavaliot

Osallistujamäärä

Tilaisuuden lopullinen osallistujamäärä on tarkennettava viimeistään puolitoista (1,5) viikkoa ennen ko. tilaisuutta. Laskutus tapahtuu tällöin vahvistetun henkilömäärän mukaisesti, toteutuneen mukaan tai tarjouksessa sovitun myyntitakuun mukaan.

Tilavaraus

Tilavaraus on voimassa tilaajan varausvaiheessa ilmoittamalle osallistujamäärälle. Jos osallistujamäärä muuttuu olennaisesti, ravintolalla on oikeus osoittaa toinen tila varaajalle sekä neuvotella uudelleen tilaisuuden yksityiskohdista ja kustannuksista.

Tilaveloitus

Yksityiskäyttöön varatuista ravintola- ja kabinettitiloista perimme myyntitakuun / tilavuokran.

Ohjelma

Jos tilaisuuteenne liittyy puheita tai muuta ohjelmaa, mitkä vaikuttavat tarjoilun aikatauluun, pyydämme teitä informoimaan asiasta hyvissä ajoin.

Erikoisjärjestelyt

Mikäli tilaisuuteenne tarvitaan erityislupia, ohjelmaa, orkesteria, erikoiskoristelua tai poikkeuksellisia teknisiä laitteita sitoutuu tilaaja vastaamaan näistä aiheutuvista kustannuksista.

Maksuehdot 

Kokous – ja ravintola-asiakkaille tehdään aina ryhmälasku = 1 lasku / tilaisuus. Mikäli maksuehdoista ei ole toisin sovittu, tilaaja maksaa käteisellä, pankki- tai luottokortilla. Jos tilaajalla on voimassaoleva laskutussopimus

Oy Scanredi Ab:n kanssa, voidaan tilaajalle lähettää lasku jälkikäteen. Laskuun lisätään laskutuslisä.

Pyydämme huomioimaan, että käytämme tarvittaessa osaennakkolaskutusta tilaisuuksista, joiden arvo ylittää 2000 € luottopolitiikkamme mukaisesti. Maksuaika 14 vuorokautta netto ja viivästyskorko 16 %. Pidätämme oikeuden maksutavan muutokseen, mikäli yrityksen luottotiedoissa tapahtuu olennainen muutos.

Peruutusehdot       

Peruutukset ja muutokset varauksiin voidaan tehdä ilman kuluja;
peruutukset

Yli 150 henkilön tilaisuuksien ja kokoussarjojen osalta peruutusehdoista ja -kuluista sovitaan erikseen.

Tilaisuuden osallistujamäärän muuttuessa ravintola pidättää oikeuden siirtää tilaisuuden sopivan kokoiseen tilaan.

Tilaajan vastuu

Tilaaja on velvollinen suojelemaan vahingoilta vuokraamiaan tiloja ja kalusteita. Tilaaja vastaa kaikista vahingoista, joita tilaajan laitteet, henkilökunta, esiintyjät tai kokous-osanottajat aiheuttavat kiinteistölle tai Cantina Westin irtaimelle omaisuudelle. Tilaaja vastaa tuomistaan laitteista ja

irtaimesta omaisuudesta. Tilaaja sitoutuu noudattamaan Cantina Westin henkilökunnan ohjeita talon sekä kalusteiden ja laitteiden käyttöä koskevissa asioissa.

Sopimuksen siirto

Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää sopimusta tai luovuttaa vuokraamiaan tiloja kolmannelle osapuolelle ilman ravintolan suostumusta.

PYYDÄ TARJOUS

Alla olevan lomakkeen avulla tai ottamalla yhteyttä myyntipalveluumme sähköpostilla booking@cantinawest.net tai puhelimitse 020 742 4210

Myyntipalvelumme palvelee teitä ma-pe 09:00-18:00

Varauksesi astuu voimaan saatuasi myynnistämme vahvistuksen tilaisuudelle.